This website uses cookies to store your personal settings, to personalize advertisements (by hosting webzdarma.cz) and to analyze visit rate. By using this web you agree with it.
000001010100111010
000110110001
001101
001101110110000001
111111001010
101101
 ¤ Contact ¤ 
 ¤ Options ¤ 
 ¤ Actualization ¤ 
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ HEX Counter ¤ 
2 d f 4 3
 ¤ Certificate ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0

» Main » Messages  111111110000010100 

Total: 6
HINT: If a message belongs to a puzzle you can click to its title to display the puzzle. If you want to add new message to a discussion to the puzzle, please, display its discussion (see a link below the puzzle) and choose Reply to any of messages or choose Add message to thread. If you leave message via Add message (in left Contact menu) message will not belong to any puzzle.
1..6

SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 2013-03-11 13:15:08 Reply
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná
c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme
d) N=4 nechme začít protihráče.
Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme
pokud potáhne jednu problém je převeden na c)
e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky.
pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c),
pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d)
f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme.
Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c).
Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e)
g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d)
pokud N=8, problém je převeden na f)
nechme začít protihráče.
Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme.
pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g)
SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 2013-03-11 13:15:08 Reply
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná
c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme
d) N=4 nechme začít protihráče.
Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme
pokud potáhne jednu problém je převeden na c)
e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky.
pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c),
pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d)
f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme.
Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c).
Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e)
g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d)
pokud N=8, problém je převeden na f)
nechme začít protihráče.
Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme.
pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g)
RE: SOL: Odebírání sirek III, Tomáš Vala, 2010-07-22 00:08:06 Reply
Nemáš pravdu, protihráč klidně může vzít zbylé dvě a vyhrál. Pouze při prvním tahu nesmíš vzít všechny.
SOL: Odebírání sirek III, Mr. Wc, 2010-07-18 01:24:42 Reply
seberu N-2 sirek.....pokud je tam 84 sirek tak odeberu 82, protihrac odebere jednu a je tam kde nechtel bejt..


ŘH: Odebírání sirek III, čp.24, 2007-09-30 15:30:59 Reply
Jestli jsem tomu dobře rozuměl tak při počtu lichých sirek odeberu jednu a při počtu sudých sirek odeberu dvě a potom jednu
ŘH: Odebírání sirek III, Rosťa, 2007-03-06 16:38:03 Reply
1. Pokud N je mocnina 2 , necham začínat soupeře a
pokud bere sudý počet beru stejně
pokud bere lichý počet beru 1 ( bod 3 )
2. Pokud N je sudé seberu všechny do nejbližší mocniny 2 ( a potom bod 1 )
3. Pokud N je liché beru 1 sirku
1..6
Total: 6
Messages per page:
 ¤ TOP ¤ 
 ¤ Searching ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verse:
Back to top
Copyright © 2004-2019 Tomáš Vala
Optimized for Firefox
Website map | Mobile version | A+ A A-