Tyto stránky používají soubory cookie k uchování uživatelského nastavení, personalizaci reklam (hostitelský server webzdarma.cz) a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
001001011000010101
101001000001
100110

» Hlavní » Vzkazy

Celkem: 6
TIP: Pokud příspěvek patří k hádance, můžete kliknout na jeho titulek a zobrazí se vám příslušná hádanka. Pokud chcete přidat nový příspěvek do diskuze ke konkrétní hádance, zobrazte si její diskuzi (viz odkaz u hádanky) a zvolte Reagovat na některou z odpovědí nebo Přidat příspěvek do diskuze. Pokud přidáte vzkaz přes odkaz Přidat vzkaz (v levém menu Kontakt), nebude přiřazen k žádné hádance.
1..6

SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 11.3.2013 13:15:08 Reagovat
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná
c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme
d) N=4 nechme začít protihráče.
Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme
pokud potáhne jednu problém je převeden na c)
e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky.
pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c),
pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d)
f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme.
Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c).
Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e)
g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d)
pokud N=8, problém je převeden na f)
nechme začít protihráče.
Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme.
pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g)
SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 11.3.2013 13:15:08 Reagovat
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná
c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme
d) N=4 nechme začít protihráče.
Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme
pokud potáhne jednu problém je převeden na c)
e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky.
pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c),
pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d)
f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme.
Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c).
Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e)
g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d)
pokud N=8, problém je převeden na f)
nechme začít protihráče.
Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme.
pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e)
pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g)
RE: SOL: Odebírání sirek III, Tomáš Vala, 22.7.2010 0:08:06 Reagovat
Nemáš pravdu, protihráč klidně může vzít zbylé dvě a vyhrál. Pouze při prvním tahu nesmíš vzít všechny.
SOL: Odebírání sirek III, Mr. Wc, 18.7.2010 1:24:42 Reagovat
seberu N-2 sirek.....pokud je tam 84 sirek tak odeberu 82, protihrac odebere jednu a je tam kde nechtel bejt..


ŘH: Odebírání sirek III, čp.24, 30.9.2007 15:30:59 Reagovat
Jestli jsem tomu dobře rozuměl tak při počtu lichých sirek odeberu jednu a při počtu sudých sirek odeberu dvě a potom jednu
ŘH: Odebírání sirek III, Rosťa, 6.3.2007 16:38:03 Reagovat
1. Pokud N je mocnina 2 , necham začínat soupeře a
pokud bere sudý počet beru stejně
pokud bere lichý počet beru 1 ( bod 3 )
2. Pokud N je sudé seberu všechny do nejbližší mocniny 2 ( a potom bod 1 )
3. Pokud N je liché beru 1 sirku
1..6
Celkem: 6
Vzkazů na stránku:
 ¤ Kontakt ¤ 
 ¤ Aktualizace ¤ 
 ¤ HEX Počítadlo ¤ 
3 5 2 b c
 ¤ Vyhledávání ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verš:
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ Kalendář ¤ 
Občanský:
Církevní:
Liturgický:
 ¤ Certifikace ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0
Zpět nahoru
Copyright © 2004-2023 Tomáš Vala
Optimalizováno pro Firefox
Mapa stránek | PC verze | A+ A A-