This website uses cookies to store your personal settings, to personalize advertisements (by hosting webzdarma.cz) and to analyze visit rate. By using this web you agree with it.
010011001101100100
001011100000
010110
010011101001000111
100010011100
110111
 ¤ Contact ¤ 
 ¤ Options ¤ 
 ¤ Actualization ¤ 
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ HEX Counter ¤ 
3 1 1 1 c
 ¤ Certificate ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0

» Gallery » Logical puzzles  101011100000010011 

Přesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal?
Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení.
1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas.
2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času.
Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení
Difficulty:12345678910
 ¤ TOP ¤ 
 ¤ Searching ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verse:
Back to top
Copyright © 2004-2021 Tomáš Vala
Optimized for Firefox
Website map | Mobile version | A+ A A-