This website uses cookies to store your personal settings, to personalize advertisements (by hosting webzdarma.cz) and to analyze visit rate. By using this web you agree with it.
110001111010010110
011000111001
101001

» Gallery » Logical puzzles

Přesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal?
Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení.
1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas.
2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času.
Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení
Difficulty:12345678910
 ¤ Contact ¤ 
 ¤ Actualization ¤ 
 ¤ HEX Counter ¤ 
3 4 e 9 a
 ¤ Searching ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verse:
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ Certificate ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0
Back to top
Copyright © 2004-2023 Tomáš Vala
Optimized for Firefox
Website map | PC version | A+ A A-