This website uses cookies to ensure you get the best experience on the website. |
|
||
» גלריה » חידות לוגיותPřesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal? Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení. 1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas. 2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času. Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení |
||
¤ עשירייה ¤
¤ Stop potratům ¤
|
||
Copyright © 2004-2023 Tomáš Vala
אופטימלי עבור Firefox
|