This website uses cookies to ensure you get the best experience on the website.
101011100110111011
100010101100
101100

» גלריה » חידות לוגיות

Přesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal?
Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení.
1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas.
2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času.
Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení
Difficulty:12345678910
 ¤ קונטקט ¤ 
 ¤ עדכון ¤ 
 ¤ HEX מונה ¤ 
3 5 2 b c
 ¤ חיפוש ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
פסוק:
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ תעודה ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0
חזרה למעלה
Copyright © 2004-2023 Tomáš Vala
אופטימלי עבור Firefox
מפת האתר | גירסה PC | A+ A A-