This website uses cookies to store your personal settings, to personalize advertisements (by hosting webzdarma.cz) and to analyze visit rate. By using this web you agree with it.
010011010000110110
100101111011
111100
001011101111010010
111111100011
000011
 ¤ Contact ¤ 
 ¤ Options ¤ 
 ¤ Actualization ¤ 
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ HEX Counter ¤ 
3 3 e 1 a
 ¤ Certificate ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0

» Gallery » Logical puzzles  111111101101010011 

Přesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal?
Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení.
1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas.
2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času.
Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení
Difficulty:12345678910
 ¤ TOP ¤ 
 ¤ Searching ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verse:
Back to top
Copyright © 2004-2022 Tomáš Vala
Optimized for Firefox
Website map | Mobile version | A+ A A-