This website uses cookies to store your personal settings, to personalize advertisements (by hosting webzdarma.cz) and to analyze visit rate. By using this web you agree with it.
100000101111000011
110110001000
101111
001011001001001010
000001011110
101100
 ¤ Contact ¤ 
 ¤ Options ¤ 
 ¤ Actualization ¤ 
 ¤ Stop potratům ¤ 
Rychlá řešení dlouho bolí
Čekáte-li nečekané dítě
 ¤ HEX Counter ¤ 
2 e 9 b 3
 ¤ Certificate ¤ 
Valid HTML 4.01 Valid CSS Valid RSS 2.0

» Gallery » Logical puzzles  010011000001110101 

Přesýpací hodiny II - difficulty 5.9 (former difficulty 5)
Učitel matematiky chtěl netradičním způsobem odměřit studentům časový interval v délce 15 minut. Použil k tomu jen sedmiminutové a jedenáctiminutové přesýpací hodiny, přičemž hodiny během měření obrátil jen třikrát.
Jak to udělal?
Poznámka: Otočení obou hodin zaráz jsou dvě otočení.
1. krok: Otočil oboje hodiny (dvě otočení). Po dokončení sedmiminutových začal počítat čas.
2. krok: Po doběhnutí těch jedenáctiminuotých otočil jedenáctiminutové. Po jejich doběhnutí ukončil počítání času.
Výsledek: 4 minuty + 11 minut = 15 minut na 3 otočení
Difficulty:12345678910
 ¤ TOP ¤ 
 ¤ Searching ¤ 
 ¤ Biblenet ¤ 
Verse:
Back to top
Copyright © 2004-2020 Tomáš Vala
Optimized for Firefox
Website map | Mobile version | A+ A A-