Tyto stránky používají soubory cookie k uchování uživatelského nastavení, personalizaci reklam (hostitelský server webzdarma.cz) a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. |
|
|||||||
¤ Kontakt ¤
¤ Možnosti ¤
¤ Aktualizace ¤
¤ Stop potratům ¤
¤ HEX Počítadlo ¤
¤ Certifikace ¤
|
» Hlavní » Vzkazy 010100111111011100Celkem: 6
TIP: Pokud příspěvek patří k hádance, můžete kliknout na jeho titulek a zobrazí se vám příslušná hádanka. Pokud chcete přidat nový příspěvek do diskuze ke konkrétní hádance, zobrazte si její diskuzi (viz odkaz u hádanky) a zvolte Reagovat na některou z odpovědí nebo Přidat příspěvek do diskuze. Pokud přidáte vzkaz přes odkaz Přidat vzkaz (v levém menu Kontakt), nebude přiřazen k žádné hádance.
SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 11.3.2013 13:15:08 Reagovat
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme d) N=4 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme pokud potáhne jednu problém je převeden na c) e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky. pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c), pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d) f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme. Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c). Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e) g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d) pokud N=8, problém je převeden na f) nechme začít protihráče. Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme. pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c) pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e) pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g) SOL: Odebírání sirek III, zebyja, 11.3.2013 13:15:08 Reagovat
a) N=1: hru nelze hrát
b) N=2: vyhraje nutně ten, jenž nezačíná c) (N mod 2 = 1): začneme potáhnutím jedné sirky.. čímž nevyhnutelně vyhrajeme d) N=4 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 2 nebo 3 sirky, vyhráli jsme pokud potáhne jednu problém je převeden na c) e) (N mod 4 = 2) začneme a potáhneme dvě sirky. pokud protihráč potáhne jednu sirku, problém je převeden na c), pokud bude stále tahat dvě sirky, časem se problém převede na d) f) N=8 nechme začít protihráče. Pokud potáhne 4 a více sirek, vyhráli jsme. Pokud potáhne 3 nebo 1, problém je převeden na c). Pokud potáhne 2 sirky, problém je převeden na e) g) (N mod 4 = 0) Pokud N=4, problém je převeden na d) pokud N=8, problém je převeden na f) nechme začít protihráče. Pokud potáhne N/2 a více sirek, vyhráli jsme. pokud potáhne s sirek (s mod 2 = 1, s < N/2), problém je převeden na c) pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 2, s < N/2), problém je preveden na e) pokud potáhne s sirek (s mod 4 = 0, s < N/2), potáhneme 4 sirky čímž je problém převeden na g) RE: SOL: Odebírání sirek III, Tomáš Vala, 22.7.2010 0:08:06 Reagovat
Nemáš pravdu, protihráč klidně může vzít zbylé dvě a vyhrál. Pouze při prvním tahu nesmíš vzít všechny.
SOL: Odebírání sirek III, Mr. Wc, 18.7.2010 1:24:42 Reagovat
seberu N-2 sirek.....pokud je tam 84 sirek tak odeberu 82, protihrac odebere jednu a je tam kde nechtel bejt..
ŘH: Odebírání sirek III, čp.24, 30.9.2007 15:30:59 Reagovat
Jestli jsem tomu dobře rozuměl tak při počtu lichých sirek odeberu jednu a při počtu sudých sirek odeberu dvě a potom jednu
ŘH: Odebírání sirek III, Rosťa, 6.3.2007 16:38:03 Reagovat
1. Pokud N je mocnina 2 , necham začínat soupeře a
pokud bere sudý počet beru stejně pokud bere lichý počet beru 1 ( bod 3 ) 2. Pokud N je sudé seberu všechny do nejbližší mocniny 2 ( a potom bod 1 ) 3. Pokud N je liché beru 1 sirku Celkem: 6
|
¤ TOP ¤
¤ Kalendář ¤
¤ Vyhledávání ¤
¤ Biblenet ¤
|
|||||
Copyright © 2004-2023 Tomáš Vala
Optimalizováno pro Firefox
|